Decembermånad

Idag börjar sista månaden på året, jag ska få ett Decemberbarn!
Ute är det spöregn, ganska mysigt när det regnar, borde iofs vara snö nu. Idag har jag en del att städa. Doris är hos morfar och det är sådär halvt ofrächt överallt i lägenheten, vill ju inte ställa mig och städa när jag kommer hem med bebisen förhoppningsvis på Måndag Ska packa om BB väskan oxå som jag tagit ur alla kläder succesivt av under den månaden den varit packad...  Julpynta lite med kanske då? Har tydligen slängt allt vad tomtar och skit heter för det är verkligen det fulaste man kan ha i ett hem! Hittade en ljusstake igår och har köpt en till Doris, annars har jag bara röda gardninger till köket och dukar... Måste man ha mer? Det är ju så FULT! Lars har lovat att köpa en gran till oss som jag inte tänker säga vart för det fanns inte så många kvar av och den, kan avslöja när den är inköpt.
Sen ska kameran laddas ur och laddas upp så man kan ta kort på den lilla bebisen på BB, brukar ju vara en klassiker för mig att kameran är full med kort, slut på batteri eller glömd hemma annars..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha gillar du inte julpynt?

2007-12-01 @ 20:26:42
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0