Hohoho snart kommer tomten

Vad heter du?
Sara

Mellannamn då?
Josefine

Vart bor du?
Karlstad

Trivs du där?
Ja

Antal kuddar i sängen?
Totalt fem

Kan du baka bullar?
Ja men jag har inte tålamod till bakning

Har du varit med i scouterna?
Nej

Mc Donald's eller Burger King?
Burger King för att deras vegoburgare är godast

Äger du ett busskort?
Nej

Nästa mål i ditt liv?
Läsa upp några ämnen

Hur svarar du i mobilen?
" Hej det är Sara" eller "Sara"

Antal timmar sömn inatt?
Ingen aning om hur många det blir om man lägger ihop det hela men jag har nog inte sovit mer än högst en halvtimma i stöten (tack vare min bebis)

Sover du ensam?
Nej

Vad har du för favoritmat?
Fisk

När blev du fotad senast?
Några dagar sedan

Färg på dina kläder?
Svarta byxor och rosa tröja.

Är du smart?
JA!!!.

Saknar du?
Jag saknar mod

Är du blyg?
Nej inte direkt

Vilka instrument kan du spela?:
piano.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja inför sina barn men kanske inte inför en kille, kanske förälskelse

Har du spytt offentligt?
Ja

Brukar du sminka dig?
Ibland, mer sällan än ofta

Är du nöjd med ditt liv?
Ja, inte med allt men mycket

Vad vill du jobba med?
Jag vill ha en gård med hästar som jag kan försörja mig på

Vad får dig att vilja leva?
Mina barn

Är du musikalisk?
Lite tror jag men jag kan inte sjunga alls

Tar du droger?
Nej? Och om jag gjorde det skulle jag inte skriva det i min blogg. Men jag kan garantera att det enda beroedeframkallande jag brukar är Coca Cola och Choklad

Vill du ha barn?
Jag har ju redan två underbara barn som jag såklart vill ha men jag vill inte ha fler, just nu iallafall

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Javisst är burger kings vegoburgare riktigt jävla mumsig!! Men den slår inte MAX!! :D

2007-12-22 @ 12:37:03
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: saraseal

nej jag vet, sjukt gott!

2008-01-04 @ 15:09:06
URL: http://saraseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0