Julaftons kväll

Nu är klockan snart 20.00 jag är fortfarande vaken. Ville sover hos sin pappa som ligger i soffan och kollar på Scoobidooo eller vad det nu kan heta, jag hatar sånna filmer, eller typ alla tecknade, animerade filmer som finns.. Så jag internetar mig lite. Jag klarar faktiskt inte ens av att kolla på Kalle Anka en timma om året, så jag åkte till stallet under den episoden av dagen. Mockade åt Maggan och tog in hästarna och fodrade. Maggan hade även idag hoppat ur sin hage när jag tog in hennes pojkvän. Tur att hon bara går in i stallet och trycker sig mot sin kära valack när hon hoppat ur... Hade honom på gången för att byta täcke.

Doris blev glad för sina julklappar och sover gott i sin säng nu, det verkar inte vara något sevärt på tv idag heller, hälsoresan halv tio, men den är ju faktiskt skitdålig. Choklad orkar jag inte äta mer av heller, haha.
image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0