Lördagskväll

Jag gjorde just en upptäckt! Jag halvligga på rygg och ha datorn i knät utan att få andnöd! så underbart att kunna vara i ryggläge utan en stor mage som kväver alla organ. Och så smidigt det blev med datorn! Jag som var lite deppig över hur mycket mindre användarvänlig laptopen va än var jag hade föreställt mig och fantiserat om innan jag fick låna en.

Jag har lagt ut babybjörn selen på tradera nu, hoppas jag får den såld iaf för samma summa som bärsjalen kostar, verkar ju så supersmidigt att kunna gå omkring och amma om så behövs samtidigt som man har händerna fria. Man har ju inte direkt tid att ligga och följa sin babys rytm i allting när man har en treåring samtidigt och två hundar och hästar för den delen. Det är så mycket måstengöras helatiden. Värst tycker jag det är med alla man måste ringa och alla papper som ska hit och dit till bilprovningar och skatteverk och försäkringar osv..  Har nämligen körförbud på bilen för att jag missat sista datum för kontrollbesiktningen, jag hade inte en blekaste om att man inte fick sån tid hemskickad när det var dax? Har jag fått en sån lapp så måste jag slängt den och förträngt den i alla reparationer på bilar som varit de senaste månaderna. Nu fick jag iaf en tid på besiktningen via bilprovningens internettjänst på Måndag. I Karlstad fanns ingen tid innan mitten av januari! men som tur var fanns en tid i Karlskoga, blir ju en bit att åka men vad gör man.. Jävla bilar


Kommentarer
Postat av: Madde

Man vill ju inte sitta i ngn jävla drive in kö en hel dag heller! När kommer nya hästen?

2007-12-16 @ 10:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0