Lucia

Inatt har jag sovit lite mer tror jag, Vilgot åt hela natten men han var inte ledsen iaf. Idag har vi varit på Bch och han vägde nu lite mer än 3500 gram så vikten har vänt åt rätt håll.
Sen har jag varit på jobbet och lämnat in de sista rapporterna för Oktober och November, skönt att ha det gjort innan årsskiftet iaf, bättre sent än aldrig.

Eftersom det är Lucia så var vi allihopa på dagis idag och de äldre barnen gick lussetåg, utomhus, svinkallt.. Sen fick vi glögg och pepparkakor och Lussebullar som barnen bakat. Pepparkakan var god men jag kände inte igen smaken först innan jag kom på att de givetvist gjort egen deg, det var längesen man åt nåt annat än pepparkaka gjort på köpt deg..

image44

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bloggsvar: Ja jag är rätt säker på att det var Novas som Fredric fick för Nova har inte visat ett enda tecken än på att hon skulle vara sjuk, så det är nog lugnt :)

2007-12-13 @ 17:00:22
URL: http://cedella.blogg.se
Postat av: Sandrah

SKönt att vikten går åt rätt håll =)

2007-12-13 @ 21:41:43
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0