Måndag igen då.

Har varit på bilprovningen idag, fick SJU anmärkningar, handbroms, färdbroms, nåt med ljuset fram, två olika utsläpp som var för höga, att indikatorlampan lyste om att något är fel i motorn.. Så underbart att alla bilar går sönder för mig och det blir skitdyrt! Ska lämna in den på Onsdag för att de ska byta termostathuset som bara det kostar minst 2000 kronor, får be dom titta på det andra med då. Men jag behöver ju verkligen bilen till stallet varje dag nu, tyoisk tajming som vanligt!

Vi har varit och hälsat på Johanna oxå som gjort iordning i sin nya lägenhet, jättefin! Sen var vi på IKEA och spanade på köksbord, har ju en köksoffa som är tresittsig och ett bord för fyra stolar, ser lite muppigt ut. Blir ett nytt till helgen hoppas jag. Vi får barnvakt på fredag till Lördag av Johanna med, super snällt! Så hinner vi köpa hennes sista julklappar och sådär. Lär vara fler än vi på stan om man säger så..

Imorgon blir det att gå upp tidigt och dra med alla barn till stallet, nya stoet kommer runt niotiden och eftersom stallet ligger på en invecklad grusväg mitt ute i skogen (Karlstads skog men ändå) så får jag möta upp transporten, dom har ju dessutom byggt om hela E18 sen de var här med hästar senast. Hoppas det där vägbygget kan bli färdigt snart så det slipper ta 30 minuter ut till stallet när det kan ta tio.

Åt de där nya ricechipsen fårn Pringle nyss med, GODA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0