Slötid

Vad heter du: Sara Ryd
Vad skulle du vilja heta: Sara Ryd
Vilket tycker du är det finaste kill- och tjejnamnet: Vilgot och Doris
Har du någonsin stått på scen: ja men ingen stor scen
Gjort något du ångrar: Ja
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja
Gillar någon annan dej just nu: Ja det tror jag.
Vad tittar du på hos en man/ kvinna: Helheten
Vem var den senaste av samma kön som du kramade: Min dotter
Vem var den senaste av motsatta kön som du kramade: Min son
Vem var den senaste du hånglade med: Min man?
Pratade i telefon med: Min pappa
Skällde på: Min dotter förmodligen men skällde vet jag inte om jag vill kalla det
Skrattade åt: Min dotter det med =)
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa: Nja tror inte det iaf.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv: Hästsport
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja men den kanske det inte håller
Vad är viktigast för dig: mina barn
Vad skulle du göra om du vann en miljon? betala lån och köpa hus
Vad är det bästa med julafton: Jag vet inte, ska bli kul att se Doris öppna packet iår när hon är lite större och uppfattar att de är till henne istället för att bara leka med pappret =)
Tänker du mycket på ditt utseende: Ja, ibland
Vad får dig att slappna av: Prata
Tänker du ofta på sex: Nej
Är du mörkrädd: Ja
Vilken färg är snyggast: Brunt
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling: Pengar
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska: Ingen annan hoppas jag
Tycker du rökning/ snusning borde förbjudas i lagen: Nej tror inte det, har inte tänkt på det
Har du någon piercing: Ja
Vill du gifta dig: Är gift
Vill du ha barn: Har barn..

Utmanar alla som läser detta att göra i sin blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0