sova?

Inatt har Vilgot inte sovit någonting, och då menar jag INGENTING. förökte ju ha han vaken på kvällen så att han somnade runt elva tiden och förhoppningsvis skulle sova på natten sen. Men icke! Han somnade inte vid elva, inte vid tolv, inte vid ett.. inte alls. Jag försökte med allt till fem på morgonen och nånstanns runt sextiden så somnade han, tyvärr fick vi gå upp åtta för Doris skulle till öronläkaren.
Funderar på om han kan ha ont i magen får något jag ätit, jag är inte van vid sånt här. Doris sov som en stock hela natten när hon var liten och har alltid gjort.
Vad ska man undivka äta då? Clementiner och pepparkakor har jag ätit mycket av, kan det vara det?

Öronläkaren gick bra, Doris har perfekt hörsel och alla testerna gick smidigt så efteråt åkte vi till Max och åt mat. Jag tog en veggieburgare som var skitstor! Doris åt upp sin mat på en timma ungefär, tur man inte har bråttom..
Efter det var vi till bilverkstaden och fick bekräftat att termostaten är sönder på nya bilen (den är iskall) så den ska lämnas in på Onsdag, inte meningen att jag ska ha bil verkar det som. Nya hästen kommer ju på Tisdag oxå så jag hoppas de byter den snabbt, behöver ju bilen mycket den närmaste månaden.

Sen kom Lars pappa och Helen för att titta på Vilgot och Doris fick ett stort legopacket som hon blev väldigt lycklig över. Vilgot fick en jättemjuk nalle till samlingen =).

Nu spelar Doris dataspelet som hon fick i sin Maxbox, det var ju lite roligare än skitgrejerna man får i happymeal. 






Kommentarer
Postat av: Sandrah

hört att man inte ska äta mycket citrusfrukt för det kan de få ont i magen av, pepparkakor e kanske lite starkt det med

2007-12-12 @ 17:08:39
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: saraseal

då är det nog det kanske... får se om det blir bättre ikväll då när jag inte ätit nåt sånt idag

2007-12-12 @ 18:54:34
URL: http://saraseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0