Valpen provar glasögon som matchar pälsen

I helgen hade jag inbrott i bilen som är till salu, så typiskt. Krossad ruta och högtalarna snodda. Inte för de var värda så mycket men den skulle ju säljas! Nu får jag bekosta den ny ruta och högtalare istället, inte riktigt utgifter man ville ha.
Nån som vill köpa till reducerat pris? Jag ger snart bort bilen.
Imorgon ska vi på hörseltest med Doris och sen kommer Vilgots farfar på besök. Bakade sockerkaka att bjuda på, det är verkligen billighetsfika haha men jag orkar inte gå till affären. Dessutom är den väldigt kreativt smaksatt med glögg, kanel, snabbkaffe, vaniljyogurt och kakao. Lars tog bara en smakbit, han brukar kunna äta hela sockerkakan men jag tycker den blev ganska god.

image43

Kommentarer
Postat av: Sandrah

oj shit vad du är kreativ i bakandet ^^ typiskt att det blev sådär med bilen, man vill juh inte ha massa onödigt utgifter liksom!!

2007-12-12 @ 11:42:18
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0