FREDAG

Pricis som alla andra dagar men ändå! Gick upp för ca en timma sedan, halv åtta, och det var helmörkt ute. S¨nu är det väl verkligen vinter egentligen, December imorgon, 24 dagar kvar till jul  , en vecka till min födelsedag, eventuellt tre dagar kvar tills min son föds.
Globen Horse show hela helgen, ska kolla på tvn jag, törs inte åka iväg så nära förlossningen.

Jag ska laga risgrynsgröt till lunch, det tar typ två timmar enligt förpackningen. Väntar lite...

Annars då?
Brittny Spears uppges vara gravid, om det är sant¨återstå att se.. =)
Tv4 Värmlands nyheter sändes inte alls pga tillfälligt avbrott i typ en kvart..
Daniel Karlsson från Idol som åkte ut förra veckan tycker att Marie ska vinna tävlingen, förvånar mig lite!

Ska skumma igenom några bloggar nu och titta på dagens triss på nyhetsmorgon.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0