Sista torsdagen i November

Jag undrar om jag får ett Novemberbarn eller Decemberbarn, själv är jag född i December, fyller år nästa fredag faktiskt. Ska in på måndag på förlossningen och förmodligen bli igångsatt då men det kan ju bli vilken dag som helst den veckan, kanske på min födelsedag då,

Annars inget nytt, jag har funderat lite på detta bloggandet, jag skriver ju inte direkt några intriger och annat smaskigt som ÄR intressant att läsa, det är ju lite därför man läser folks bloggar som är så himla öppna och visst är det spännande? Jag har några i mina favoriter som jag följer, vem läser dagstidningar när man kan gotta sig åt folks elände? Och lycka med såklart =) Men det klagas kanske mest.

Idag är det iaf pissigt väder ute och jag har inte sovit många minuter inatt pga. dessa förverkar som tydligen inte betyder ett dugg. Alternativet är att ligga på förlossningen över natten med morfin men då kan det kvitta om bebisen ändå inte får komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0