Enkät

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sara, Sälen

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag har lätt att prova på nya saker tex olika jobb

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag drar igång projekt som jag inte avslutar

4. Detta är jag rädd för:
Att något ska hända mina barn

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Doris, Lars och mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
sova i tält, baka, hålla ordning

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med familjen, mysa i soffan, greja med hästarna

8. Detta vill jag göra just nu:
Sova, ska snart lägga mig

9. Bästa känslan:
Kärlek

10. Värsta känslan:
oro

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Omtänksam, snäll, pålitlig, intiativtagande

12. Är jag kär just nu?
Ja

13. Jag vill gifta mig:
Ja jag är ju redan gift
image26

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Se till att barnen har det bra, bli duktig på något och ha det tryggt.

15. Min käraste ägodel:
Telefonen, bilen och datorn

16. Något jag vill ha i present:
Det finns en parfym som jag har önskat mig i .... fem år nu?

17. Detta har jag på mig just nu:
Mysbyxor och tre tröjor

18. Favoritkläder:
pyamas

19. Favoritdjur:
häst, hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lyssnar på ganska mycket olika, bäst är det när Doris sjunger sin nya låt som handlar om hennes pappa =)

21. Favoritlåt just nu:
Dorislåten

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast: Bild. Tråkigaste: språk

23. Stjärntecken:
Skytt

24. En bok jag gillar:
Många ska till bibloteket snart och låna ny, det var så längesen jag läste.

25. En film jag älskar:
Jag älskar nog inte någon film

26. Tv-program jag gillar:
Cityakuten.

27. Favoritdoft:
Ja det är ju den där som jag önskat mig i fem år -... =)

28. Detta äter jag gärna:
Fisk

29. Dricker helst:
Vatten

30. Favoritgodis:
Riktiga chokladpraliner

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Nån familjesemester typ Las Palmas skulle vara utmärkt!

32. Färg på mina ögon:
Gråblåa

33. Min längd:
170

34. Jag tror på:
Doris och Vilgot

35. Jag spelar:
i perioder spelar jag The Sims

36. Person jag beundrar:
Många för olika saker men ingen speciell som betyder mer än de andra

37. Så här bor jag:
I en hyreslägenhet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen hoppas jag

39. Det här tänder mig:
utmaningar

40. Det här gör mig avtänd:
dålig hygien

41. Favoritfärg:
brun

42. Favoritcitat:
Kommer inte på nåt bra

43. En hemlighet jag vet:
Har nog inga direkt.

44. Bästa present jag fått:
Minns inte

45. Senast köpta skiva:
Jag köpte nån samlingsskiva på loppis som var skitkass

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
inget speciellt

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
inget speciellt där heller

48. Udda förmåga/egenskap:
jag kan vicka på öronen

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Säl

50. Vad lyssnar du på just nu?
Tvn är på i bakgrunden

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
borsta tänderna och ta på mig pyamasen

52. Var är dina föräldrar födda?
I Sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Java uppdatering

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Jag vet inte..

55. När badade du i en pool senast?:
Förr förra sommaren i Sunne vattenpark

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
Ja

57. Hur många barn vill du ha?:
Två

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
Rasistmusik

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
Nej det är tre år kvar men samma som sist kanske

60. Vad har du för TV-kanaler?:
Com hems grundutbud + lokaltv

61. Har du åkt moped någon gång?:
Ja

62. Har du busringt någon gång?:
Ja till heta linjen och folk ur telefonkatalogen, och en stackars kille i min klass på mellanstadiet som vi var fler som ringde till och sjöng, fnissade och la på..

63. Har du fått felparkeringsböter?:
Ja

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej det vill jag inte göra och har inte gjort

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Kroatien

66. Har du en egen trädgård?:
Nej kommunal.

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Ingen

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Inte riktigt

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Har inte sett någon alls

71. Favoritpizza?:
Ingen

72. Chips eller popcorn?:
Båda, olika sug

Vilken färg på läppstift använder du?:
Använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
Nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
På Burgerking med Lars? Räknas det?

78. Favoritchoklad?:
Chokladpraliner från chokladaffären

79. När röstade du senast?:
Senaste valet 06

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
Hos min bror

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
Nej, bara rosetter

82. Är du bra på matlagning? :
Ja ganska tror jag, tycker jag själv iaf.

83. Klarar du att tanka själv?:
Ja det är en förutsättning om man har bil?!

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv:
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
Nej, arbetskläder därimot när jag jobbade på infektionsavdelningen

87. Vad var det senaste du handlade?:
Fikabröd och mjölk

88. Har du kräkts offentligt?
Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärleken har jag redan så jag vill gärna ha miljonerna nu tack!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Ja faktiskt

91. Har du ringt något betalnummer?:
Ja, och skänkt pengar till svältande barn i afrika

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
Man kan vara vän med den man vill vara vän med antar jag

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
En kompis

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
Ja

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
Jag säger något i stil med att jag inte kan svara men lämna namn och nummer så ringer jag upp

96. Vad har du i din väska?:
Kuvert, filofax, pennor, nycklar, plånbok, Mvc journalen.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Borstar tänderna?

98. Vad är du tacksam för idag?:
För att Doris mår bra.

99. Var hittade du den här listan?:
cedella på bilddagboken

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Alla som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0