Ridning

image30

Idag provreds Asan efter sommarvila och hältor och sårskador. Det såg fint ut tycker jag, lite muskelmassa så kommer han bli riktigt snygg i kroppen tror jag.  Men nu ska han till en fodervärd fram till nästa bete så ska jag fokusera på att få en bebis och saluhästarna. Kommer nog inte kunna slappa Asan ändå, ska ju vara med på alla träningar och vi bor nära varanndra så vi kommer vara i samma ridhus. Han får det bra med nån som hinner med honom när jag är mammaledig iaf. Idag så lyckades jag koppla på släpet helt själv med Doris och hundarna runt mig, dessutom gick han att lasta själv med så nu är jag stolt (mest stolt över att jag kunde få på släpet) det är ju en fördel när man har hästar... Nu ska jag ju bara lära mig backa med släp på ett smidigt sätt, brukar sluta på att jag får skrika på hjälp för att ekipaket står som ett V.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0