Frågor

KOLLA DIN MOBIL:
1. Vad har din mobil för färg: Svart
2. När köpte du den: I våras 2007
3. Vad är det för märke: Samsung E760.
4. Vem ringde dig senast: Bilverkstan där min bil är på lagning
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms: från uppfödaren till min valp, hon skriver att hon hoppas att lillen skäter sig
6. Ungefär hur många sms har du i inkorgen: ingen aning
7. Vad heter kontakt nr. 12 i din kontaktlista: Carina

KOLLA I DIN DATOR:
1. Vad heter din användare: Sara
2. Vad har du för bakgrundsbild: Min dotter
3. Vilken/vilka är din favoritsida på nätet: Bilddagboken, Familjeliv
4. Är du medlem på bilddagboken: Ja
5. Hur ofta sitter du vid datorn: Varje dag nästan
6. Är din dator bärbar: Nej, vill ha!

KOLLA I DIN GARDEROB:
1. Vilket plagg använder du mest: Mjukbyxor
2. Hur många jeans har du: vet itne 15 kanske
3. Har du mycket kläder: Alldeles för mycket.
4. Har du några märkeskläder: Ja.
5. Har du något helsvart plagg: Ja.
6. Hur ser din bikini ut just nu: Just nu? Jag har flera men sommarens nya som jag aldrig använt är brun med rosa prickar

GÅ IN PÅ DITT RUM:
1. Vad är det första du ser: I mitt sovrum ser man sängen först, och allt annat med iofs
2. Hur städat har du, på en skala från 1-10: 5
3. Har du något på väggarna: En stor tavla hänger i vardagsrummet, i hallen finns kort på Doris och Vilgots UL bild
4. Vad ser du om du tittar ut: Gräsmatta, parkering och ett annat hyreshus.
5. Har du bäddat din säng: Nej jag har inga sängkläder i ens, de ska bytas
6. Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10: Om det är sovrummet som menas så kunde det gärna varit lite större

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Oj den där är juh komplicerad juh.. då måste jag röra mig och det orkar jag inte riktigt än :P

2007-09-20 @ 21:10:14
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0