Måndag, ytteligare ett år har snart gått

Jag skriver med ett års mellanrum ungefär!
Ska uppdatera livet lite då.. Doris är 2,5 år nu och vi ska ha en Vilgot i December, bf 18/12. Hoppas han kommer innan jul!
Jag jobbar på timmar på Hammarö Kommun, på tre olika ställen. Schemat är väldigt rörigt! Lars har jobbat i Kil sen lite mer än ett år tillbaka.
Vi har skaffat en till hund som Doris snabbt döpte till Coockie, hon gillar kakor =). Jag har skaffat mig en unghäst som jag verkligen inte skulle ha men han är väldigt charmig och en aning vild!
image23

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nu får du uppdatera lite oftare än en gång om året =)

2007-09-17 @ 21:12:35
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0