Det här gör jag idag.

Har en tvätt som går i maskinen nu men sen funderar jag på om jag ska tvätta gardinerna. Det värsta med att tvätta tycker jag är att hänga upp tvätten och sen vika in den, Men det behöver man väl inte med gardiner?! Det borde väl bara vara att hänga upp. så torkar det där det ska hänga menar jag.  Nån som har erfaranhet? Det borde väl inte bli så skrynkligt om det hänger så bra med en gång, finns ju strykfritt program på maskinen med... Ska nog prova detta!

Idag skulle det även bli 20 plusgrader ute. När jag lämnade Doris på dagis strax innan åtta i morse så såg det faktiskt ut på himlen som det skulle bli kanonväder men nu är det ju helt grått! Då kan det iofs vara mysigt att hålla sig inne, värre för Doris som jag har skickat iväg i sommarjacka och solhatt... Tur hon har 45 ombyten på dagis..

På onsdag är det Valborg, då ska vi på middag och sen är dagis och allt stängt på torsdagen. Blir en kortvecka altså.

Annars idag? Behöver en tv så jag kollar lite på blocket, mailar och prutar. Nån kanske nappar på mina underpriser! Vilgot har kommit på hur man smackar så det kör han stenhårt med nu. Låter skoj! Nu flyttar det in nån i huset brevid, bäst jag går och kollar vad de har för möbler!
Ha en bra Måndag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-04-28 @ 10:25:22
URL: http://wiiiberg.devote.se
Postat av: Hanna

HAHAHA! Du kollar också när folk flyttar vad de har för möbler! Det är ju typ bland det roligaste som finns! Speciellt om de har fula!

2008-04-28 @ 11:52:56
Postat av: Izabelle

Vad är det för tv du är ute efter?

2008-04-28 @ 13:37:36
Postat av: sara

en billig bara =)

2008-04-28 @ 23:07:07
URL: http://saraseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0