Sverige.

Jag hade beställt lite sommarkläder till barnen från Hm och två par shorts till mig. Paketet skulle komma denna veckan men nu visar det sig att beställningen är borta. Bara att börja om då och vänta några veckor till.. Inte för att det är sommar än men ändå, vilken jävla kundrespekt!
Apropå shorts så har jag ett par byxor jag skulle vilja klippa av men eftersom jag hade det betyg vissa tror är omöjligt att uppnå i syslöjd (IG) så vågar jag inte riktigt. Grundskolan tog mitt självförtoende som designer. Grundskolan kvävde min kreativitet.

En rolig sak
Jag kollar just nu på Grosvold, en Norskt tallshow som sänds på Svt 2. Programet är ju altså på Norska men man förstår det mesta de säger utan att läsa texten. Men i ikväll så 

intervjuas Tina Nordström, och svt har valt att även texta henne! Ok hennes skånska är grötig men ändå, hon är ju svensk.

image103


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0