Utmaning.

REGLER : Du måste kopiera in reglerna, svara på frågorna och utmana 6 nya personer!

Hatar du mer än 3 personer? - Nej inte hatar men ogillar
Har du någon gång försökt ta ditt liv? - Nej
Hur många hus har du bott i? - två hus men många lägenheter, orkar inte räkna. Fem stycken sen jag flyttade hemifrån iaf.
Vilken är din favoritglass?Vanilj eller nougat
Vilka är dina favoritskor?  Vinterskorna är väl mest bekväma annars är det flipflop på sommaren!
Har du fällt krokben för någon? Nej.
Vilket var det värsta ämnet i skolan? - Språk
Vilket var ditt favoritämne den här terminen? Denna terminen? Då är det ju ingen skola.
Äger du en Britney Spears skiva? - Nej
Har du någonsin spytt bland folk? - Jadå
Säg något du alltid tänker på? - Barnen
Vilken musik tycker du bäst om? Många olkia stilar
Vilket stjärntecken är du?Skytt
Vilken är den pinsammaste CDn du äger? - Jabadabadance men det tycker jag mest är roligt
Sommar eller Vinter? Jag gillar båda men nu längtar jag till sommaren
Har du någonsin örfilat någon? Ja
Spelar utseendet någon roll? - Ja.
Favoriträtt? - Fisk
Är du förlåtande? - Ja
Hur många barn vill du ha? De jag har och inget mer, som jag känner nu iaf
När grät du senast? - Förra veckan
Har du kallat din lärare för mamma? Nej
Smeknamn? Sälen
Är du nöjd med ditt liv?Ja ganska
Är du närmare din mor eller din far? Pappa
Favoritegenskap hos motsatta könet? Att han går att prata med?
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? Skulle inte vilja uppleva det faktiskt.
Vad är klockan när du svarar på detta? - 11.14

Jag utmanar: malin,  Sandra, cedella , madde, johanna och nån frivillig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0