Äntligen Fredag.

Har varit ute i skogen med hundarna. Ätit frukost, betalat sista räkningarna. Fcik förnedra mig med att även denna månad ringa till mitt hyresbolag och be om OCRnummret. Det är tredje månaden i rad nu. Märkligt att det bara är den räkningen som alltid ska försvinna. Det är iaf jobbigt att ha pengar på kontot som man inte för röra så det skönaste är ju att betala räkningarna så fort som möjligt.
Nu är det ju ganska fint väder ute men jag kommer nog ändå lägga mig framför tvn ett tag, håller på att tvätta soffklädseln Inte för att jag måste vakta tvättmaskinen men det är rätt skönt att slappa.

Sen ska jag åka och köpa nya glajjor till Dorisen. Efter det är det ÄNTLIGEN fredagskväll och det ska vi fira med chips och dipp tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0