...




Har du pojkvän? - Nää...
Vem spottade du i ansiktet senast? - Jag vet inte om jag har gjort det faktiskt men jag blev spottad i ansiktet för sju åtta år sedan, men han ångrade sig jävligt fort för jag spydde på honom direkt efteråt. =D
Hur tidigt stiger du upp? - Typ sju
Vem älskar du mest? - Mina Kidds
Vilka hatar du? - Jag vet inte.
Vilka/vem vet mest om dig? - Inte så många..
Var trivs du bäst? - I badkaret
Senaste inköp? - Halstabletter till min dotter som har ont i halsen, bensin.
Vem ringde du senast? - Det var pappa men han svarade inte.
Vad har du på dig just nu? - Morgonrock, ska klä på mig snart och knalla ut med vovvarna..
Vad ska du göra ikväll? - Kvällen är snart slut men jag ska väl se något på tvn och däcka och kanske drömma något sött!
Är du seriös? Nu? Ja jag svarar helärligt men jag skämms ju lite.
Tycker du om att sova själv? - Nej.
Vilken tjej gillar du bäst i din klass?Naaww går inte i skolan
Vilken kille gillar du bäst i din klass? går inte i skolan
Hur många biologiska syskon har du? - fyra.. det ni!
Röjarkväll med polarna eller romantisk hemmakväll med pojkvännen?Ja nu är det väl kanske mer röj? Men annars gillar jag ju att sitta hemma och äta chips, inte ensam då såklart. Är det romantiskt?
Vilken färg har du på håret? - typ ljusbrunt
Vad har du för färg på ögonen? -gråblå
Favoritfärg? - vet inte
Är du uppväxt i stan eller på landet? - Liten stad (Kristinehamn)
Har du utländska föräldrar? - Nej
Tycker du om din pappa?  - Ja
Gillar du att laga mat? - Ja! men jag gillar INTE att diska.
Hur många par skor har du? - Ehh vet inte faktiskt.. 30 kanske. Jag vet det är lite sjukt för jag går ändå alltid i samma.
Vad har du på mackan?ost kanske
Vad är ditt bästa favorit godis? - Mörk choklad och CHIPS.
Har du någon kompis som snarkar? Ja!
Vem sov du över hos senast?  Boris?
Brukar du bli full? Ja jag uppskattar det ibland!
Bästa glassen? - Vet inte vanilj kanske
Var har du ont? Ingenstanns.
Vem är bäst just nu? Bäst på vadå? Jag är rätt bäst på att klanta mig.
Använder du hårspray? - Nej jag vet faktiskt inte hur man använder sånt..
Skostorlek? - 38
Vilka bor du med? - Mina två kidds.
Vad har du i ditt fönster? Växter
Är du romantisk? - Nja nej och är någon det mot mig så blir jag generad och vill sjunka genom jorden haha, det har nog med mognad att göra (jag är altså omogen)
Hur många kuddar har du i sängen? - Fyra
Vad har du MVG i? - Jag hade MVG i bild, etologi som jag kan minnas iaf
Vad har du IG i? Ehh... Det var fler =)
Hur många Converse Allstar-skor äger du? -Inte ett enda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0