Godnatt min skatt.

Imorgon ska det ju bli sommarväder igen. Jag har delade känslor inför det. Självklart vill jag inte att sommaren ska ta slut i början av augusti men samtidigt har jag börjat vänja mig i att gå i de fåtal jeansen som jag lyckats tränga ner mitt feta arsel i.

Nu blir det sängen snart iaf. Det här med att gå och lägga sig innan klockan 12 som jag skulle börja med går som vanligt inget vidare. Men det var ju det där med egentig som är så skönt. Inte för att jag gör något vettigt men ändå.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan!

Vilken fin blogg du har.

Jag hoppas du får en fin dag.



Ps. Bli medlem idag, det är precis som Buzzador. Om du blir medlem får du 500 välkomstpoäng och ju längre du är medlem ju fler erbjudande kommer du få - och med det fler poäng, vilket gör att du får fler gratissaker.



http://www.buzzscout.se/?mref=1235

2008-08-13 @ 10:57:57
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0