Hemsk natt.

Jag hade precis lyckats somna till och var på gränsen till att drömma något riktigt mysigt när jag hör att nån går i lägenheten. Trodde det var min dotter som skulle gå upp och kissa så jag låg och lyssnade ett tag, men det kom ingen, ljudet upphörde. Sen small det till, som att något rammlade ner, jag gick upp och tittade, typ livrädd. Men Doris sov och jag hittade intenting såklar. Så jag la mig igen , var nu verkligen livrädd och pratade med min ena hund så han skulle vara lite alert och vaken om vi nu skulle bli mördade. Jag hörde igen att nån gick men ingen av hundarna reagerade ens. Och det är inte likt dom för dom vaktar verkligen när dom vet att jag sover.  Jag vet inte jag är väl sjuk i huvudet då men jag hörde verkligen att nån gick i hallen.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Sara, det var bara farmor. Tro mig. Det är inte ovanligt att hon är på besök.

2008-08-19 @ 16:10:31
URL: http://bidragskungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0