Inte rätt.

OS känns lite off när det går i repriser bara. Själva OS.känslan infinner sig inte. Annars älskar jag sommar OS. Nu är mer dokumentärena om Kina intressanta. Dom ser jag på svtplay när jag ska sova.
Imorgon är det kräftskiva i nykter tappning. Iaf jag får lov att vara nykter vet inte hur resten av sällskapet upprträder men jag hoppas dom sköter sig. Nykter ihop med fylla är aldrig roligt. Provade att gå ut på krogen en gång när jag var gravid med Doris och det var ingen hit.
 Det bästa var att några fick för sig att bjuda på en drink så kunde jag säga att jag inte dricker alkohol för jag är gravid och det var jävligt roligt att se herrarna försöka på ett smidigt sätt åla sig ur situationen!
Då förstår man ju vad vissa är ute efter. Krogen är inte så roligt. Mest köttmarknad, Desperation och ångest.. Fast i rätt sällskap kan det ju såklart vara kul men så är det ju med allt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Köttmarknad = knullmarknad SYRRAN!

2008-08-16 @ 12:29:02
URL: http://bidragskungen.blogg.se/
Postat av: tina

jag hatar max, jag hatar lök

2008-08-16 @ 13:29:45
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0