Klockan är över tolv.

Och jag har inte uppdaterat bloggen än. Onsdagar är ju segodagen. Påbörjade projekt med Vilgots rum, där stod flera kartonger som jag inte packat upp än sen flytten och jag har ju inte saknat inehållet i dom heller. Projektet blev helt plötsligt överväldigt så jag får väl hålla på halva dagen.
Min pappa kommer över idag så då ska jag tvinga honom hänga upp min tavla i vardagsrummet, måste borras och grejas. Har ju en vägg där att måla ett lager till med men det tänker jag tvinga Vilgots pappa att göra. Som ni märker så tvingar jag folk att göra saker men så är det ju när ingen gör något vettigt frivilligt.
Sen räknas jag i min familj som en svag människa, tex när det skulle bytas till sommardäck så var jag helt inne på att göra det själv. Eller iaf bära upp däcken från förådet men då fick jag faktiskt skäll. Och så svag är jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0