Kom ihåg.

Igår fick jag en chokladask och en film av mitt X. Vet inte vad han är ute efter men nu står det så mycket choklad i min kropp så det osar ur öronen. Filmen var som en köttmasaker, könsorgan som åts upp av en hund, ett huvud som strimmlades i en propeller och ett ansikte som drogs isär av fiskkrokar.

Idag är Doris ute på sjön med dagis. Känns sådär  när det regnar, Ska hämta henne tidigare och åka till Vilgots farfar i Deje och äta mat. Hoppas dom kommer ihåg att jag inte äter kött.. Det har dom iofs gjort hitills. Men man vet aldrig. Min pappa glömmer bort det helatiden trotts att jaginte ätit kött på åtta år nu. Men hos honom är det inte lika pinsamt att påminna om det som hos sånna man inte känner så väl. Men för all del är jag supernöjd med sås och potatis!

Idag ska jag komma ihåg flera saker. Sånt är inte lätt för mig, jag lider av vissa brister.
Men för att komma ihåg bättre:

Lämna tillbaka massakerfilmen. (är iofs inte hyrd i mitt namn men jag är inte så taskig.)
Ta med Bs bok och hårborste. (mycket viktigt hon har redan påminnt mig om detta tre gånger.)
Boka tvättid så jag kan tvätta soffklädseln.
Påminna mig själv om att imorgon är det Pink floyd som får ta emot Polar Music Prize. Och det skulle vara spännande att se hur deras mottagande blir. Hoppas dom uppträder.
Leta upp de sista räkningarna alternativt ringa runt efter OCR nummer..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag skrev fel, men nu orkar jag inte ändra.. men jag undrade iaf varför david fick så lite lön och han svarade på någonting annat tydligen ;)

2008-08-27 @ 10:08:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0