Lördagsplaner.

En del ber verkligen HELA tiden om att man ska säga vad man tycker och anser. Men när man väl gör det så passar det inte ändå. Det var inte det dom ville höra.. Men be inte om det då. Jag vill nog heldre inte veta vad andra tycker jämt, men då ber jag inte om deras åsikt heller.

Idag har jag börjat dagen ca halv sju med att V hade feber. Vi kollade på nån basketfilm på trean som slutade så pluttgulligt att jag började gråta. Under morgonpomenaden med hundarna började jag helt oprovecerat att blöda näsblod. Kände mig en aning nervvrak så jag skyndade mig hem och drack två koppar kaffe.
 
Idag  ska jag åka med B och plocka svamp. Gömma mig i skogen.

Tydligen är det tangofestival i Karlstad. Vi fick lära oss olika dans i högstadiet för att sen bli tvingade att ha nån stordans med de andra parallelklasserna i nian. Lyckligtvis dansade jag med I under träningen och han trampade såklart mig på tårna sjuttiofem gånger och tillslut var ena tån blå och stukad. Så jag slapp vara med på finaldansen, han lät bli han med så då kunde vi sitta på läktaren i den svettiga gympasalen och skratta åt dom andra.
Nu är I död sen några år tillbaka, men tack för räddningen och RIP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0