Mätta igen.

Oj vilken god mat jag lagade idag! Nu behöver nog inte magen fyllas på mer idag! Lika bra det för jag har ändå inte tid.Har plockat och grejat hela dagen och väntar på att åka ut till stallet nu.
Sen kommer pappa vid fem och förutom tavelupphägning så ska vi eller iaf jag åka till apoteket och till optikern med Doris.
Jag är fortfarande helt inne på att det var Onsdag igår, har redan tänkt att det är fredag imorgon. Men riktigt så lätt gick ju inte veckan. Några dagar kvar.

Ska gå ner till brevlådan nu och kolla om jag fått nån postavi. Väntar på ett packet från HM innehållande underkläder till Doris och en Bh till mig som jag ska ha under klänningen på Lördag, såndär utan axelband. Verkar tveksamt om att den ska hålla tuttarna på plats men jag ska ge det ett försök.

Hejsvejs sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0