Min kväll.

Är ganska nyss hemkommen efter att ha varit över i Kristinehamn på liten kräftskiva med lite släkt.
Jag som skulle köra hem fick nöja mig med ett glas champange och medans de andra drack sprit till maten bäljde jag i mig vatten.

En av kvällens höjdpunkter var att leka miffo i bilen tillsammans med syrran., (se bild) i Kristinehman får man underhålla sig själv. Solen sken för fulla drag iaf. Tyvärr skulle johanna gå på nån väldans dejt vid nio tiden. åt en del godis och chips och åkte sedan hem när dom började korsförhöra mig på saker. Otroligt hur man upplever allt när man är spiknykter.



Jag som miffo


Vilgot sover sött i en kvart.


Johanna som miffo.


Väldigt soligt.



trockisen i blommiga klänningen. =)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA FOR FUCK SAKE

JÄTTEFIN BILD ÅH VAD FIN KAN JAG FÅ DEN JAG SKA HA DEN PÅ MIN MATCH.COM

2008-08-17 @ 10:06:51
URL: http://bidragskungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0