Mitt i veckan nu snart..

Nu har jag klätt på mig och det är inga sommarkläder utan raggsockor, jeans och tjockaste tröjan. Ska det vara såhär kallt? Borde dom inte slå på värmen nu här i lägenheten. Inatt var det verkligen svinkallt så nu ska jag plocka fram det tjockaste täcket jag hittar och bädda i allas sängar.
Bara V vaknar nu så ska jag dra igång dammsugaren och sen skura golven. Imorgon får vi ju faktiskt besök i två dagar fran Göteborg. Det ska bli skojsigt. Sen är det ju heeeeeeeeeelg och jag är barnledig! =) Kanske ska ta den där inflyttningsfesten då? Om man törs.. Hittills har jag ju inte sett röken av mina grannar. Dom tycker nog att jag är skitskum hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0