Nehäpp.

Ingen postavi men ett brev från Vägverket som först fick mitt hjärta att dunka. Tänkte att det var fortkörningsböter från när jag blev fotad med trafikkamera men sen kom jag på att jag har ju beställt grundhandling för nytt körkort.
Då är det bara att åka och ta kort då. Mja.. kanske skulle passa på att göra det idag när pappa kommer iofs men orka borsta håret? Ska man inte se ut som man gör mest på sitt körkort? Slacker?
På krogen behöver jag faktiskt aldrig visa leg men på systemet är det iaf var tredje gång och jag sminkar mig inte för att gå dit. Men jag får väl piffa till mig lite då.
Dom har ju såndär fotoautomat vid Åhlens, tydligen kan man ta kort på Vägverkets kontor oxå. Undra om man kan skoja till det lite på kortet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0