Nu är dagen kommen.

Nu är det Torsdag som jag har trott att det varit i flera dagar. Idag hade jag plannerat in att gå långtur med hundarna. Hann jämt kanske 1 km när det började regna. Har inget regnskydd till Villes nya vagn så nu sitter vi här hemma istället. Kanske ska gå till dagis sen och hämta D om det inte tänkt att regna hela dagen.

Hade sockerkaka kvar sen igår som tyärr besöket inte hade ätit upp de två sista bitarna av. Självklart tog jag det till frukost. Jag hatar att ha sånt där hemma, lika bra att äta upp det så jag slipper frestas hela dagen. Usch.

Har iaf varit i stallet och ute på promenad redan så det bode ju räknas som lunch nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0