Onsdag.

Igår var vi ju borta nästan hela dagen. Fick jättegod mat och Doris tog om tre gånger, sen bad hon om att få fika hehe.
Kom hem ganska sent och la oss i sängen och kollade på 22 nyheterna innan Doris gick och la sig. Sen somnade jag väldigt fort och det är inte likt mig alls. Jag har somnat innan klockan tolv tre dagar i rad nu. Vad kan detta bero på? Skönt är det iaf.
Idag ska vi greja lite här hemma, sen skulle jag behöva köpa kläder till barnen men det kan man ju iofs göra på internet. Praktiskt när man är ensamstående och för lat för att springa i affärer!
Igår när vi åkte hem sa jag till Doris att hon är min älskling, fick som svar "Ja mamma kanske det men jag är morfars älskling med." Ja självklart =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0