Onsdag eftermiddag.

Har käkat efter dom nya lovorden att man ska äta tills man inte är hungrig längre men inte så mycket så man blir mätt.
Efter ett tag insåg jag att jag ändå var skitmätt så jag vet inte om jag lyckats?
Varit i stallet med Malin förut och hon var ute och red på sin lille busponny. Men det gick ju jättebra! Nu är det bara att köra på då! Själv gick jag och barnen och dolade lite.
Nu har vi som sagt käkat och Vilgot har badat i hundvattenskålen. Fort gick det! Jag hade nästan glömt bort hur den här perioden var när dom börjat krypa lite. äta hundmat, dra ut allt i alla lådor och skåp. Men nu börjar jag så smått minas.

Den här dagen är nästan lika seg som igår. Tror det är som M sa att man måste ha något att blicka fram till.
Som vadå? .. Kom med förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0