Sammanfattning sommaren 2008

Mina svar blev skittråkiga men jag är kanske inte så intressant, lite därför jag inte skriver så mycket om mig själv just. Får skaffa ett smaskigare liv helt enkelt!


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Nej det tror jag inte.
- dog någon som stod dig nära?
Nej.
- vilka länder besökte du?
Var bara i Sverige.
- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Mer strandväder tack!
- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Nej jag mins inte datum så bra.
-största misstaget?
Ångrar inget..
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjuk har jag varit och bakfull?
- bästa köpet?
vet inte..
- vad spenderade du mest pengar på?
Ny barnvagn
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det tror jag.
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Rihanna - Disturbia
- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Jag är nog lika glad som andra sommrar.
- vad önskar du att du gjort mer?
Inget speciellt.
- vad önskar du att du att du gjort mindre?
Inte det heller.
- hur tillbringade du din midsommarafton?
Hemma.
- blev du kär i sommar?
Är sommaren slut än?
- hur många förhållanden?
Inget.
- favoritprogram?
OS men det går trögt än sålänge.
- bästa boken du läste i sommar?
Har bara läst en bok än sålänge och den var inte så bra men ska börja på en ny nu som Malin har prackat på mig. =) Kirurgen heter den. Ska nog börja med den ikväll.
- största musikaliska upptäckten?
Inget speciellt där heller.
- något du önskade och fick?
Nja...
- något du önskade dig men inte fick?
Nytt jobb, lite pengar, ny bil. (tack)
- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
ingen aning
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Mer sol och värme.
- hur skulle du beksriva din stil sommaren 2008?
Jag har ju knappast mer stil på sommaren.
- vad fick dig att må bra?
Bad!
- vem saknade du?
Ingen speciell.
- de bästa nya människorna du träffade?
Hmm..
- sommarens sötaste?
Vilgot?
- sommarens hetaste?
Kungen såklart

- sommarens största kärlek?
Mina barn? Är det ett trågkigt svar?
- sommarens besvikelse?
OS
- sommarens bästa?
Den lilla värmeperioden som var.
- sommarens snällaste?
Mja... Malin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0