Segstartat.

Inatt somnade jag inte innan tre så att gå upp kändes tungt. Efter vi lämnat storasyrran på dagis, gått med hundarna och ätit frukost så la jag mig i sängen för att Vilgot skulle somna och även jag slumrade till en halvtimma.
Idag gör det kanske inget att det går segt men det är så drygt att aldrig få nån vaken känsla i kroppen.
Ska ringa till vägverket iaf, dax att förnya körkortet. Skulle gjort det för ett och ett halvt år sedan men det är lite svårt att få tummen ur tydligen.
Måste även ta nytt kort till körkortet och det gör mig ingenting eftersom jag var gravid i vecka 40 på mitt körkort, hade vatten i ansiktet och mådde som en flodhäst i värmebölja trotts att det var februari och svinkallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0