Skattkärr by night.

Igår så åkte jag och Malin igenom Skattkärr och hon stannade vid den svindyra" tanka" för att just tanka sin bil. Dit kommer även en tant med en karta, typ Sverigekarta. Och frågar efter vägen till Kristinehamn.
Nu kan man bara åka åt två håll från Skattkärr och det är åt Karlstad eller Kristinehamn så kärringen måste varit blind.
Iaf så verkar det som att hon tycker det är lämpligare att tillbringa sin semester i Skattkärr och frågar Malin om det finns nåt KUL att se på här i Skattkärr.
Då kan jag inte längre hålla tillbaka skrattet där i bilen. När Malin svarar henne att det finns kanske inte så mycket att se på där så frågar hon istället lite världsvant en sak som verkligen inte kan hålla tillbaka mitt skratt.
"Men det finns väl iaf något bra bed and breakfast här i Skattkärr?"



(Skattkärr)

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA...ja just det...det var det som jag skulle blogga om juh!!! Ja herre guud vilket folk...men dom kanske hittade till pizzerian i Skattkärr...där kan det nog vara drag haha...å det värsta av allt var ju att dom kom från Kristinehamns hållet!!!!!!

2008-08-09 @ 13:10:02
Postat av: tina

inte ett ont ord om skattkärr va? hahah

2008-08-10 @ 20:02:25
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0