Sms inbox.

Öppna din sms-inkorg.
Tryck neråt 5 gånger och öppna sms:et och läs.
Det blir svaret på frågan, och ytterligare 5 ggr för nästa.


1. Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Godmorgon mamma! Jag har sovit gott! (mmsbild)

2. Vilken raggningsreplik faller du för?
Godnatt mamma. (haha sjukt samanträffanden) (mms)

3. Vad var det första du sa i morse?
Jag glömde en kasse hemma hos dig kan du ta med den imorgon är du snäll. Den ligger i hallen

4. Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Nu kommer jag , sitter i bilen...

5. Vad säger personen som gillar dig mest, om dig just nu?
Jag tar Y innan stallet istället.. Y är hos X vid tretiden.. så tar vi stallet edter det då
6. Vad säger du under förspel?
Jag kan inte. Då skulle jag behöva ta en buss som går om en halvtimma och det hinner jag inte. Men du ska väl inte iväg förens ikväll?

7. Och efteråt?
"Det var marten så X ville dit och kolla.. åkte mc så nu är jag genomfrusen.. Ligger nedbäddad i sängen.

8. När du får barn, vad är deras första ord?
Äntligen hemma! Fan jag tappade skon och telefonen i backen mår jag cyklade HAhahaha. Lovat att släppa ut Ks hästar innan jag somnar sen ska jag sova massor.
9. När de är tonåringar, vad lär du dom?
(mobilnummer) ringde men lämnade inget meddelande.

10. Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
Ja det har vi. Har ni det?

11. Vad är det första du säger till din mamma/pappa på morgonen?
Nej da det var inte så farligt..






Kommentarer
Postat av: tina

det hoppas jag. annars jävlar;) vem malin rider du me? nån från skattkärr eller?

2008-08-10 @ 22:40:47
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0