Inatt ska jag sova själv.

Nu sover min lilla bebis i sitt egna rum för första gången. Klockan är tio i nio. Det är ganska tidigt för att vara honom men han var trött idag. Förmodligen kommer han att vakna tidigt inatt. Han har inte varit en lättsövd bebis. Snarare mer omöjlig. Nu har han iaf fått lägga sig i sitt egna rum. Långt från sin mamma. Nu är jag altså en egen person igen. Jag sitter inte längre ihop med min son jag får sova själv. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Nej det känns jobbigt men ändå SKÖNT. Hoppas att han sover bättre i sitt egna rum. Kanske jag bökar mer i sömnen än vad jag är medveeten om och stör honom.
Jag är ju inte heller så lätt att söva.. Vill gärna prata hål i huvudet på den som ligger brevid.
Eftersom jag nu för första gången på 10 år ska sova ENSAM så får jag nog köpa en tv till så jag kan ha en i sovrummet. Datorn kan jag inte ha med mig längre. Den ska flytta hem till sin ägare när min nya hårdisk kommer till den stationära datorn. Vilka problem man har. Men att ligga ensam utan tv eller nån att prata hål i huvudet på är inte min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0