TJEJLISTAN 08 - du är feg om du inte gör den. (jag vill inte vara feg!!)

Har du ett par blåa string? Nej inte vad jag kan komma på.

Vem var den senaste du pussade? Min son

Vem var den senaste som pussade dig? Min dotter

Vad har du för trosor på dig? Blåa i bomull.

Har du mens? Nej inte just nu iaf.

Vem sov du senast med av samma kön? Min dotter.

Vem sov du senast med av motsatta kön? Min son (spännande va?)

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Orkar inte räkna, säkert ingen alls =).

Gillar du nån nu? Ja klart jag gör!

Vem isåfall? Mina nära och kära.

Vem strulade du med senast? Jadu det är ju lite taskigt att skriva i en blogg, får kanske fråga om lov först och återkomma.

Vad gjorde du inatt? Sov och nojade mig.

Och i förrgår natt? Sov då med.

Vad gör du innan du kan sova? Går ut med hundarna, borstar tänderna, tvättar bort smink.

Kan du prata med din mamma om allt? Nej.

Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja absolut.

Har du varit gravid? Ja

Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Vilken pojkvän?

Push-up eller T-shirtbh? vanlig?

Stövlar eller gymnsastikskor? Gympaskor fast stövlar är ju bra i leran, haha.

Stilettklackar eller vattenpölar? Ehh det är ju inte ens samma sak, men vattenpölar då

Kjol/klänning eller jeans? Jeans tror jag men nu är jag så fet så jag får gå i kjol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0