Utvalda frågor från "Sanningens Ögonblick" .. Här finns ingen lögndetektor, men va ärlig ändå.

Kan dina vänner lita på att du behåller en hemlighet? Ja det kan dom.
Om du vann en stor summa pengar, skulle du dela med dej till dina vänner då? Nej det är inte säkert, om det inte var nån som VERKLIGEN behövde hjälp men det behöver man sällan i Sverige. Däremot skulle jag kunna låna ut pengar om vi skrev em revers innan.
Har du någon gång snokat i en kompis handväska? Nej.
Händer det att du köper kläder som du egentligen inte har råd med? Ja det är jag ganska duktig på!
Är du rädd för att du ska se ut som din mamma när du blir äldre? Nej vi är ju redan ganska lika.
Har du lämnat en kompis på krogen och smugit hem med en kille? Nej, Jag har aldrig gått med en kille hem från krogen.
Tvättar du alltid händerna efter du varit på toaletten? Ja faktiskt.
Har du brist på toapapper någon gång torkat dig med en gästhandduk? Nej då tar jag heldre med handen och sköljer i handfatet.
Har du någongång satt in en kontaktannons? Nej.
Har du haft sex med en kompis pojkvän? Ja... (men det var LÄNGESEDAN) Dom är inte ihop längre.
Har du någonsin känt dig sexuellt attraherad av en tjejkompis? Nej.
Har du haft sex med fler än två män på en dag? Ja (Men det var oxå längesedan)
Skulle du kunna donera en njure för att rädda din mamma? Ja, om hon lovade att ta hand om den sen.
Har du haft sex med en av samma kön? Nej
Anser du att du är bra i sängen? Nja, jag är nog ganska blyg och vill ha lampan släckt.
Har du någongång haft snuskiga fantasier om en kompis pappa? Nej jag har ingen kompis med het pappa.
Har du tagit droger under dom senaste 6 månaderna? Nej
Har du nångång medvetet repat en bil? Nej
Har du någonsin skällt ut någon för att personen kört dina kläder i fel tvättprogram? Ja min pappa var en höjdare på just det han blandade även färger hejvillt så allt blev grått.
Har du i vuxen ålder gråtit när du sett en tecknad film? Ja, dumbo bland annat. Barn borde inte få se den filmen.
Är du avundsjuk på någon av dina vänners kroppar? Ja, men orka bry sig om sånt?
Har du snokat i någon av dina vänners föräldrars privata lådor? Ja fast då tillsammans med vännen såklart.
Har du roligare utan din flickvän/pojkvän när du går ut på krogen?Ja nu har jag ju ingen pojkvänn men om jag ska gå efter mitt ex så var det roligare att gå ut UTAN honom, men det ska ju inte behöva vara så om det är ett bra förhållande vilket det inte var. Men ibland är det ju kul att bara vara med sina tjejkompisar! Tror killar känner likadant.
Gillar du din bästa väns föräldrar? Ja"
Har du någongång lurat din kompis på pengar? Nej
Finns det något som dina vänner borde få veta, men som du inte vågar säga? Nej det gör det väl inte.
Brukar du jämföra din killes kropp med andras på badstranden? Nja nu har jag ju FORTFARANDE ingen kille så då kan jag ju jämföra hejvillt! Men något strandväder är det ju inte så jag får vänta tll nästa år då.
Har du tjuvläst din killes mail eller sms? Nej faktsikt aldrig. Han talar väl om ifall det är något han tycker jag har med att göra.
Har du som vuxen någon gång låst in dig på toaletten och vägrat komma ut? Ja-
Har du någongång skällt ut en lapplisa? Ja och han blev så rädd att han tog tillbaka bötern.
Om du hittade en stor summa pengar på gatan, hade du lämnat det till polisen då? Nej jag hade nog behållt pengarna.
Skulle du polisanmäla din vän om hon gjorde ett allvarligt brott? Nej det skulle jag inte. Men om det var något som den personen skulle må bättre av att erkänna så skulle jag uppmuntra den att anmäla sig själv.

Jag utmanar alla som VÅGAR att göra denna!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det e mycket du har gjort för LÄNGE SEN! ;)

2008-08-20 @ 17:08:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0