Årets julklapp.

"Le Million" är världens dyraste telefon. 100 karat av D/Ecolor och diamanter med VVS-1-klarhet här. Finns i tre exemplar. Vill man hålla det (alltför) blygsamt så kan man nöja sig med en vanlig Goldvish, med fem olika diamanter i 18 karats guld, toppad med de renaste diamanterna på marknaden. Finns tillgänglig i guld, vitt och rosa-guld, och går för $30 000. "Le Million" ligger på mer respektabla $1 400 000. Dvs drygt 11 miljoner kronor.






Jag undrar om den har några roliga funktioner, typ tetris?
Jag är skitglad över stavmixern som jag fick när jag fyllde år iaf! Den är skitbra!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ingen mobil för mig direkt eftersom jag tappar bort min titt som tätt.. och du med eftersom jag fått ringa dig typ 100 gånger för att du ska hitta den ;) HAHA!

2008-12-21 @ 22:04:56
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0