Årssammanfattning!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag krockade med bilen. 2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej jag skulle låta bli godis men det höll jag absolut inte! 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja. 4. Dog någon som stod dig nära? Nej. 5.Vilka länder besökte du? Inget alls! 6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ett jobb! Sommar hela augusti! 7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? hmm... Vet inte? Inget direkt antar jag. 8. Vad var din största framgång 2008? Att jag blev självständig! 9. Största misstaget? Jag ångrar faktiskt inget! 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte alvarligt men jag har varit extremt magsjuk en gång och jag har typ aldrig varit det i hela mitt liv innan så det var en ny hemsk upplevelse! Sen har jag ju just vaknat ur influensa här i December. 11. Bästa köpet? Min skitbilliga bil som rullar framåt! 12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar? 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja inget särskillt så.. 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Poker face - Lady gaga 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog lite ledsnare, det har varit ett ganska jobbigt år faktiskt men det blev ju bra i slutändan! Livet kan inte vara lätt jämt. 16. Vad önskar du att du gjort mer? Känns inte som jag hade hunnit nåt mer just i år med liten bebis. 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för saker som ändå löser sig tillslut. 18. Hur tillbringar du julen? Hemma hos min pappa. 19. Blev du kär i år? Nja... =) Nej det blev jag faktiskt inte. 20. Favoritprogram på TV? Jag har inte haft ro till att se på tvn, har suttit mer vid datorn iår på kvällarna. 21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst nån bok men löst ett och annat korsord. 22. Största musikaliska upptäckten? Jag har nog missat musiken i år med! 23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En stavmixer, och det fick jag den är skitbra till barnmat! 24. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskade mig inget mer, vilken fin människa jag är va? =) 25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jag åt tårta... 26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej det är väl lika bra att det var som det var så är man klar med det. 27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Mjukisbyxor för att jag är för fet för jeansen, gult hår, jackor som alla luktar häst. 28. Vad fick dig att må bra? Barnen, vänner och familj. En fylla då och då satt fint med! 29. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är HELT obildad när det gäller kändisar! 30. Vem saknade du? Ingen. 31. De bästa nya människorna du träffade? Jag träffade inga nya människor.

Kommentarer
Postat av: Anna

du är så rolig sälen.

2009-01-01 @ 22:36:06
URL: http://agahnim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0