Dan före dan före doppardan.

Usch vilken oskön natt, barnen har vaknat varannan gång hela natten. Det känns som dom inte sov samtidigt en enda gång! Jag längtar tills ikväll då jag får lägga mig! Idag ska jag komma iväg till stallet i hyffsad tid för mellan klockan fem och åtta måste jag vara hemma och ta emot min dator som varit på service i 150 år. Snällt att dom kommer med den till dörren men en mer exakt tid hade ju inte varit fel. Men jag kan väl hålla mig hemma då. Igår stod jag emot mitt godis sug oxå det var duktigt! Jag har med flit låtit Johannas julklapp stanna i bilen så att jag inte ens tänker tanken att äta upp den. Lite popcorn slank ner till filmen iaf. Heartbreak Hotel, jag hade blivit varnad för att den var SÅ dålig men jag skrattade ganska många gånger för mig själv i soffan! Allt måste inte vara så seriöst jämt! Jag tycker den var roligt och bra!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag kollade också den filmen och jag tyckte den var ganska rolig!

2008-12-22 @ 12:13:55
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0