Grattis Anna.

STORT Grattis på födelsedagen! Idag fyller du 24 år Anna! Nu har du hela resten av livet framför dig, om ett år fyller du 25 då kan du kalla dig medelålders.

Min födelsedagspresent till dig kommer att bli en presentation av det vackraste du vet "köttansiktet" (så ledsen jag blev när du kallade honom så.)

Ben Affleck, eg. Benjamin Geza Affleck, född 15 augusti 1972 i Berkeley, Kalifornien, USA, amerikansk skådespelare. 2004 kom han etta i en pokerturnering (huvudturneringen i California State Poker Championship) och vann $356 400, efter att ha tränats i poker av Annie Duke.






Hoppas du får en bra födelsedag och mycket tårta!


Kommentarer
Postat av: Annan

Haha!

Tack så mycket.

Och jag håller nog kvar min åsikt om Ben :D

2008-12-19 @ 10:49:42
URL: http://agahnim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0