Han tar det till en ny nivå.
















(För er som inte har hängt med så är det här en person som i ett års tid har skrivit "hej" och sen inget mer på min msn, ingen aning om vem han är men av hans mail att tyda så är han 33 år, kille och bor i Stockholm)
Nu vill han även flascha sig i webbkamera, efter ett tag så gav han upp och stängde ner.
Jag undrar så om han bara har typ 2000 mailadresser på sin msn som han provar igenom varje dag om NÅGON svarar på hans hej.
Jag funderar även på om jag ska länka min blogg till honom. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Haha, jag har ett par typer som brukar skriva hej då och då. Ibland svara jag i hopp om att bli raderad från deras lista genom att antyda att jag har sambo och barn och inga intressen av att flasha mig i cam (har inte ens en sån). De verkar dock ha minne som en guldfisk.

2008-12-19 @ 20:24:04
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0