Här är förhållandelistan 2008:

1. Är du i ett förhållande? Nej!
2. Om inte, varför inte? Ja det bara är så?
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? Fem år.
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med: Lars
5. Hatar du ditt ex? Nej.
6. Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Inte efter att vi skiljde oss, nej.
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Ja ett barn!
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Jag vet inte, inget är väl fel men just nu är jag inte mogen för förhållande så då får jag väl välja strul då! haha
9. Är du en player? Haha!!!! Nej
10. Har du blivit dumpad? Ja.
11. Har du blivit sårad? Ja!
12. Har du dumpat någon? Ja.
13. Är du en bra partner? Jag tror jag blir bättre för varje förhållande så det sista är jag nog bäst!!
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? "Jag känner din kompis, om vi har sex så kan vi berätta det för honom på Måndag det vore ju jättecoolt!".
15. Är du kär i någon nu? Nej.
16. Har du någon beundrare? Ja, när jag gick i sjuan fick jag jättepinsama dikter från en kille i nian. 
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Smart, driven personlighet, snäll, trygg i sig själv.
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Nej inte kär men attraherad av.
19. Har du sårat någon allvarligt? Ja men han kom över det helt klart! Alla blir ju sårade nån gång!
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Snäll, omtänksam, rastlös och vårdande, det ska jag sluta med! Att vara vårdande altså.
21. När du vill ha någon, vad gör du? Jag vet inte om jag gör nåt direkt men det gör jag säkert omedveetet.  Borstar håret kanske?
22. Bästa raggningsrepliken? Jag har inga innestående!
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut?Jag tycker dejter är skitpinsamt! Men I början känns väl allt som en dejt.
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pappa, min son.
25. Vad tänder du på? Jag vill faktiskt inte skriva det.! =)
26. Är du gift i framtiden? Nja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0