Jaha.

Fan vad sura alla är, livet suger ibland men man kan ju försöka hålla humöret uppe?
Idag har jag varit och tagit cellprov för trehundrasjuttifemte gången typ, nejdå men för er som inte vet det så har jag 30% större risk att få canser i livmodern så jag går och tar nya prover var tredje månad, resten av livet.
Vet inte hur ofta andra gör det? Var femte år eller nåt sånt kanske. Även om det är drygt att i princip alltid vänta på svar så är det ju skönt att dom har koll. Skulle jag få canser så upptäcks det ju i tid. För er som är lite yngre och går och ojar er för cellprov så kan ni slappna av! Det känns inte ett dugg. Doktorn säger att det kan sticka till lite och så ligger man och väntar på ett stick som aldrig kommer och vipps så är det klart!
Iaf så började jag min dag på sjukhuset och försökte att inte nysa ut mina bakterier över avdelningarna. Men halsont och feber verkar verkligen gå runt nu!

Det viktigaste idag har hur som helst varit Villes födelsedagsfirande. Han raffsade upp sina paket och har lekt ihärdigt med brandbilen tills han slocknade för ett par timmar sedan. Hans farfar med sällskap kom oxå på eftermiddagen och imorgon förstätter firandet i dagarna tre.

Helgen ska i övrigt bestå av julbord, släkt och plusgrader som är på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0