Nyårslöfte på gång.

En del människor klarar verkligen inte av att leva i förhållanden med en annan människa. Kanske lär man sig det efter man har provat några gånger men när man hör om 30-40 åringar som beteer sig lika barnsligt så kan man ju undra om det har med det att göra egentligen. Folk är så rädda att leva ensamna att de heldre lever med ett pucko tills dom hittar nåt bättre. Det är ju såklart inte bara killar som är puckon, finns ju lika många tjejer !
Jag tror problemet är att folk blir kära när det inte passar sig. När dom mår dåligt. Förälskelse trollar ju lätt bort alla problem i världen, men förälskad är man ju inte hela livet ( året, haha). Sen vaknar man upp, och blir världens sämsta pojk/flickvän.
Men tänk på att om en vecka är det nyår! Sen vänder det och blir ljusare om nätterna! Då är det ju inte så tokigt att vara lite ensam? Med tanke på det så måste jag ju komma på något patetiskt nyårslöfte. Jag har många år ny haft som löfte att jag inte ska lova en massa saker jag inte kan hålla, ett år hade jag dock att jag skulle borsta håret varje dag, bli lite mer kvinnlig. Det gick åt helvete, föresten så sliter det på håret att borsta det helatiden! Nu ska jag komma på nåt redigt då. Vad ska ni lova?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0