Resten av helgen då?

Jag höll ju på att glömma! Fredagsnatten fick jag uppleva hur ur en förälders synvinkel som hämtade sin väldigt fulla 16 åriga dotter på en fest! Träffade tjejen på söndagen sen och hon mindes inte mig, hehe. Men snart är man väl där själv med sina egna kidds... Lika bra att förbereda sig!

På Lördagen åkte vi väldigt tidigt till Ullared och jag shoppade billiga hästtäcken och julklappar. När vi kom hem så var ju jättehungriga och började med maten, B var väldigt snabb på att öppna en bag in box som vi innan klockan nio på kvällen hade druckit upp! Alkoholintaget slutade dock inte där utan fortsatte på stan fram tills sex på morgonen, här hemma är man ju van vid att krogen stänger klockan tre men så är det ju inte i Göteborg.. Iaf så var jag i sängen halv sju och vaknade typ nio för att inse att det här kommer bli mitt livs värsta bakfylledag! Vi spydde båda fram till klockan ett och huvudvärken var ett faktum. Aldrig mer ska jag vara full! =)
 16.40 Gick mitt tåg hem, första biten var med buss och jag hade ätit en baugett innan som jag kämpade med att inte spy upp på bussen. när jag väl satt på tåget var det lättare och tack och lov inga förseningar den här resan!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tycker mig ha hört att du inte ska vara full fler gånger :p

2008-12-15 @ 12:52:13
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0