Stängt-trend?

Förra året var jag och handlade choklad på Ica Maxi på självaste julaftonen, jag minns det eftersom vi disskuterade hur deras arbitstider kan tänkas vara på självaste Jesus födelsedag.
Men idag när jag kollade på öppetider så är både Ica Maxi och Coop Forum stängt både Julafton och Juldagen! Altså helstängt! Hur kommer detta sig? Nyårsafton och dagen ska dom ha öppet som vanligt. Men att ha stängt hela Juldagen är inte det lite att ta i?
Nu känner jag mig väldigt isolerad, det är lite skrämmande men hur ska jag överleva en heldag, eller två dagar med igår, utan att gå in i en affär? Utan att köpa något? Stressande!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Här är det iaf öppet tror jag

2008-12-25 @ 18:53:24
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0